22 elokuuta, 2014

Vähän minää

Tässä 11 asiaa minusta:
1. Olen horoskoopiltani jousimies
2. Olisin mielelläni aina jossain muualla, kuin kotona/kotikaupungissa
3. Minulla on kaksi veljeä ja kaksi siskoa
4. Olen menettänyt lähes jokaisen ystäväni ja kaverini
5. Minulla on maailman paras ensihoidon opettaja
6. En ole syönyt tänään enkä eilen mitään
7. Minun on lähes mahdotonta luottaa kehenkään ml. perhe
8. Parasta viime kesässä oli, kun vielä uskoin valheisiin
9. Ostin juuri tajuttoman hienon talvitakin
10. En jaksa enää välittää
11. Odotan kovasti ensi kevättä ja kesää, muutosta ja muuttoa
Kysyjän kysymykset:
1. Kahvi, tee vai kaakao?  tee
2. Tykkäätkö polttaa kynttilöitä? tykkään
3. Millaisessa talossa asut, rivi-, omakoti-, kerrostalo? kerrostalossa
4. Oletko matkustellut Suomen ulkopuolelle? Ruotsi, Tanska, Saksa, Ranska
5. Oletko jo aloittanut joululahjojen hankkimisen? En, mutta aloitin jo kesällä yhden tekemisen..mutta taidankin jättää sen itselleni.
6. Mitä leivot jouluksi? En tiedä tulevasta joulusta vielä mitään..en viettopaikkaa, en seuraa, no mitään. Jos olen kotona joulun, en leivo mitään.
7. Kuvaile itseäsi ihmisenä? Epäonnistunut
8. Millaisista elokuvista pidät? Aika pitkälti kaikenmoisista. Toiminta ja trilleri, niin ja fantasia!
9. Lempi leivonnainen, leipomus? croisantit? hyydytetyt kakut on hyviä, esim juustokakku..
10. Millaisessa keittiössä leivoskelet? Huonosti suunnitellussa. En tosin ole taas lainkaan kiinnostunut minkäänlaisesta ruuanlaitosta tai leipomuksista.
11. Millä sinut saa iloiseksi/ilahdutettua?Olemalla rehellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti